Az alábbi receptet sokféle ötletből állítottam össze. Volt itthon zabsüti, ebből lett a torta alja. Volt itthon mascarpone krém, ezért a torta krém az a Jucy Japán sajttorta receptje alapján készült.
És volt itthon egy csomó eper, mert mostanában mindennap mindenhez eszünk epret.
 
 
 
 
 
 
 
 Hozzávalók
20 dkg zabpehely alapú süti
10 dkg vaj
2 ek. kakaópor
6 tojás
4 ek cukor
1 cs sütőpor
4 ek kukorica liszt
1/2 citrom leve
Vanilia aroma
 
 A vajat felolvasztottam és beletördeltem a zabsütit. Összekevertem két evőkanál kakaóporral és egy kivajazott torta forma aljára kézzel belelapítottam.
Összekevertem a krém hozzávalóit az alábbiak szerint.
6 tojás sárgáját először kikevertem 4 ek. cukorral , majd lassan hozzákevertem a többi alapanyagot: a kukorica lisztet, a sütőport, a mascarpone krémet, a vaniliát, a citromlevet , majd beleforgattam a tojások keményre vert fehérjét.
A zabsütis tortaalapra ráöntöttem és szépen egyenletesen eloszlattam a sajtkrémet.
A tetejét eperrel díszítettem (Tipp: volt itthon egy kis körte ezért azt is vágtam a tetejére)
 
180 fokos sütőben sütöttem 35 percig. Sajnos az eperszeletek belesüllyedtek a habos krémbe, de azért így is nagyon finom lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr601985980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.22. 11:02:14

tojás nélkül, a mascarponét túróval dúsítva és tejszínhabbal lazítva hidegen is jó!

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2010.05.22. 19:45:58

@vagyok, aki vagyok...: ezt a túrós mascarpone-t feltétlenül ki fogom próbálni, nyami
süti beállítások módosítása