Amikor a Vidéki tyúkoknál olvastam az alábbi máglyarakás receptet olyan egyszerűen nagyszerűnek találtam, hogy vártam a hétvégét amikor én is elkészíthetem.

  

Hozzávalók

1 fonott kalács (direkt jó ha már nem friss annyira)

6 db tojás

6 ek. Cukor

Vanilia aroma

Tej

Baracklekvár

1 markék dió durvára vágva

2 db alma

 

 

 A tojások sárgáját felvertem a cukorral és vaníliával, majd kis tejjel hígítottam (én kicsit alul lőttem a tej mennyiségét és nem lett annyira jó szaftos a süti)

A tojás fehérjét habbá vertem robotgéppel.

Egy tepsi aljára fektettem a felszeletelt kalácsot, ráöntöttem a cukros tejes tojássárgáját, megkentem házi sárgabaracklekvárral , megszórtam a durvára vágott dióval, rászeleteltem az almát és meghintettem egy kis fahéjjal.

Előmelegített 200 fokos sütőben sütöttem 10 percig, majd ráterítettem a tojás fehérje habot és tovább sütöttem, amíg a hab megsült a tetején.

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr772023587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása