Ez egy igazán könnyen és gyorsan elkészíthető étel a nap bármely szakában reggelitől a vacsoráig. Ráadásul ideális vendégváró falatkáknak is.
Kedves blogtársamnál Cérnácskánál olvastam a pizzás csigáról  amit már régóta el akartam én is készíteni. Aztán Edónál megláttam a krémsajtos kolbászos csiga verziót. Ma nem akartam túl sokat tüsténkedni a konyhában, ezért gondoltam, hogy sebtiben összedobom ezt a kolbászos csodát. Őszintén bevallom, hogy nagyobb sikere volt, mint amikor órákig pepecselek valamivel. :)
 Sült kolbász, sült sajt, hmmm, már az illatára is mindenkinek csurgott a nyála, utána olyan gyorsan elkapkodták, hogy hírmondója sem maradt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hozzávalók:
1 csomag (250 g) Tante Fanny leveles tészta
1 tubus natúr krémsajt
15 dkg csabai kolbász vagy bármilyen pikáns kolbász
1/2 lilahagyma
10 dkg reszelt sajt
1 tojás
 
A leveles tésztát kicsit belisztezett felületen kitekerjük (vagy kinyújtjuk- attól függ milyen van otthon).
A natúr krémsajtot csíkokban felkenjük, majd soronként elrendezzük rajta a vékony karikára vágott kolbászt.
A tésztát hosszabbik felénél elkezdjük feltekerni, majd a felgöngyölt hurkából éles késsel 1-1,5 cm széles cikkeket vágunk.
A kis csigákat elhelyezzük sütőpapírral bélelt tepsin. A tetejüket megkenjük tojással, helyezünk rá egy kis lilahagymát és reszelt sajtot is.
Majd 180 C fokos sütőben 25 perc alatt készre sütjük. Lilahagymával és tejföllel tálaltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr182341561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esoember 2010.10.31. 10:35:37

Hogy ez mennyire egyszerű! Hogy ez mennyire mennyei! Elkészítettem itthon, és mindenki hasra esett tőle. Köszönet a receptért!
süti beállítások módosítása