aJeti 2011.08.31. 08:00

35 deka smaragd

szia. de szép vagy.
nem is nézel rám?
nem
de megszólaltál :)
nem akarom hogy mogorvának gondoljanak...
nem tűnsz annak, inkább haragosnak
?!!!! ja. a színem. hát az ilyen
gyönyörű
le akarsz festeni?
akár. de most nem pont erre gondoltam. gyere velem.
csak ennyi?

ennyi
még sosem volt dolgom ilyennel mint te.

gyáva
óvatos inkább
no jó, menjünk
ne, ne már...a csomagtartóba neeeee

jesszus, hogy nézel ki, gyere megfürdetlek
majdnem megfulladtam, tökre lelomboztál
au
au!
auu! hideghideghideg, ne tépkedj már, hallod?
ááá, csak friss :) jól van, még egy kicsit lelombozlak. fürdeni akarsz inkább? benne vagyok...

uh, melegszik, kellemes. mi ez? mit szórsz a vízbe?
sót
nézd nézd nézd ilyen gyönyörű színem még sosevolt, de talán már túl meleg lesz.
hé.
ujujuj. forróforróforró. meg akarsz főzni baszod?
meg
miért?
mert meg akarlak enni.


aztán leöntöttem róla a vizet. addigra teljesen elveszítette a színét, és jellegtelen szürkészöld trutyi lett belőle
megpróbáltam helyrehozni egy kis rántással, egy fej szétcincált fokhagymával, az egészben maradt testrészeit a felismerhetetlenségig szétnyomtam a fakanállal.
jobban nem nézett ki tőle, de egyre jobb lett az illata, aztán tejet öntöttem rá, hátha... de nem. többé nem szólt hozzám. és ha két felvert tojást belecsurgatok?
néma maradt.

egy néma, gőgös, megalázott, újjászületett, fokhagymától bűzlő, parajfőzelék istennő.

 

 

a kép persze nem tartozik a tárgyhoz, az nekem emlékeztető, hogy amíg én itt élvezek a gyereknek is legyen rajzdobozkája. csók, anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr63189527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2011.08.31. 11:14:27

Jaj micsoda spenót recept! Imádom a stílusodat. :) Ezzel tuti nyertünk volna a goldenblogon. :)
süti beállítások módosítása