Nemrég akadtam rá saját receptemre, amit 2004-ben írtam egy konyha fórumra. Annyira megörültem, mert arra emlékeztem, hogy hogy gyorsan elkészíthető könnyű desszert, de már régen elveszítettem a kis papír fecnit, amire felírtam a titkos összetevőket. Most, hogy ráleltem újra megsütöttem a család nagy örömére.

Hozzávalók :
50 dkg túró
4 db alma lereszelve
6 ek búzadara
8 dkg olvasztott vaj
12 dkg cukor
1 csomag vaníliás cukor vagy 1 kk vanília aroma
egy csipet só
1 kk. reszelt citromhéj
1 csomag sütőpor
(10 dkg mazsola)
3 db tojás

A tojások sárgáját elválasztjuk a fehérjétől és a fehérjét habbá verjük.
A túrót belemorzsoljuk egy keverőtálba és összekeverjük a hozzávalókkal, tehát a reszelt almával, búzadarával, olvasztott vajjal, cukorral, vaníliával, citromhéjjal, sütőporral és egy csipet sóval.
Aki nem szereti a mazsolát, az elhagyhatja.
A masszát kivajazott tepsibe öntjük és előmelegített 180 C fokos sütőben 35-40 perc alatt aranysárgára sütjük. Picit hagyjuk kihűlni és kockára szeleteljük.
Nálunk mindig még melegen el is fogy. Vilámsütés villámfotózással és villámgyors elfogyasztással.
 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr282412285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása