Tegnap a hentesnél nagyon szép csirkeaprólékot találtam és valamilyen tavaszi zöldséges levest szerettem volna készíteni. A zöldségesnél vettem friss répát és karalábét hozzá.

 

 

 

 

 

Hozzávalók
1 csomag csirkeaprólék (farhát,szárnyak, lábak, már-szív, zúza)- aki nem akar ilyen jellegű húst enni, az helyettesítheti csirkemellel is.

2 gerezd fokhagyma
4 sárga répa
2 fehér répa
1 zeller
1 karalábé
10 dkg zöldborsó
Só, bors, babér, kurkuma, tárkony
1,5 dl tejszín

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csirkéket megtisztítottam a tollaktól és a körmöktől.
Egy leveses lábosban kevés olajon átforrósítottam a húst (kivéve a májat), majd hozzáadtam a zúzott fokhagymát és a kockára vágott zöldségeket. Kicsit együtt pirítottam, majd felöntöttem vízzel.
Só, bors, babérlevél, kurkuma került bele ízesítésnek.
30 perc alatt puhára főtt a zöldség és a hús is, ekkor tettem bele a májat , a zöldborsót és a tárkonyt.
A végén beforraltam a tejszínnel.


 

 

 

 

 

 

 

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr61931063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása