Ma nem kifejezettek könnyű reggelit dobtam össze. Volt itthon levelestészta, virsli, spagetti szósz és sajt.

 Kiolvasztottam és kitekertem a levelestésztát. Megkentem csipős Dolmio spagetti szósszal, megszórtam sajttal és beletekertem a virsliket.

Elehelyeztem egy tepsibe sütőpapirra, megkentem tojással a tetejét és 180 fokos sütőben kb. 10 perc alatt megsült.

Nyammmi, alig tudta a férjem és a gyerekek abbahagyni.

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr931872302

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: best free bet offers uk 2018.04.08. 17:33:48

Six flags season pass discounts gurnee, il - cyacagq

Trackback: best free bet offers uk 2018.04.08. 17:33:17

Six flags season pass discounts gurnee, il - cyacagq

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.29. 11:50:29

Igen, ez nagyon finom, ilyet már mi is csináltunk.

Mágnes Dóra · http://mindenkaja.blog.hu/ 2010.03.30. 17:30:51

@Hirmondo Helen: Ugye szeretnél Te is beszállni szerzőtársnak? :) Szóval ha te is ugyis főzicskélsz és úgyis számítógép előtt is ücsörögsz, már csak egy fényképezőgép választ el tőle, hogy kajákat posztolj itt! :)

domdodom69 (törölt) 2010.03.30. 20:44:02

ez nálunk is menő. igaz, újabban a férjem kenyértésztába tölti a virsliket. nagyon jó! de kétségtelenül hosszab idő kell hozzá...
süti beállítások módosítása