Tegnapról maradt egy kis kakukkfüves sült csirkemáj, melyből ma isteni reggeli pástétomot állítottam össze.

Hozzávalók:

40dkg csirkemáj szívvel (tegnap már megsütöttem)

1 nagy fej hagyma

1 gerezd fokhagyma

2 ek. Mustár

2 ek chilis fokhagymás szósz

Kevés vajon megpirítottam a kockára vágott hagymát és fokhagymát, majd összemelegítettem a csirkemájjal. Botmixerrel leturmixoltam kicsit utána sóztam, majd mustárral és chilis fokhagymás szósszal ízesítettem.

Diós barna kenyérrel uborkával paradicsommal tömtük magunkba.

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr981840499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása