Már meg szerettem volna köszönni a kedves olvasóimnak a sok szavazatot a Facebook-on a GasztroTipp által meghirdetett közönségszavazáson. A GasztroTipp gasztronomiai közösségi oldal nyáron kiírt egy igen ötletes " Utazz Velünk!" pályázatot , amely utazási élmények vagy ismeretlen konyhák ízeivel való kísérletezésre buzdított.
Legalább 20 recepttel indultam a versenyen, mert akik olvasnak tudják, hogy nem áll tőlem távol sem a mediterrán sem a távolkeleti , sem a környező országok konyhája.
Szeretnék gratulálni a pályázóknak és a nyerteseknek, mert nagyon sok új receptet ismertem meg általuk.
A receptek képeire érkezett közönség szavazatok száma alapján közönségdíjasként GasztroShop ajándékcsomagot nyertem.
Nemrég érkezett meg az ajándékom postán. Izgatottan nyitottam ki a csomagot, hogy vajon mit tartalmaz.
 
Van benne egy:
Szögletes szilikon sütőforma , ami rengeteg étel elkészítéséhez alkalmas.
Egzotikus fűszerválogatás (Cajun Seasoning, TexMex és Korma)
Könyv "Ínyenc fogások az őrület szélén álló anyukáknak" címmel- vajon ezt célzásként kaptam :)
 
 
 
Már tudom is , hogy mit fogok elkészíteni a segítségükkel.
Köszönöm szavazók, köszönöm GasztroTipp!
 
Dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr152376111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása