Ma egy nagyon egyszerű és finom reggelit csináltam.  A tojásos reggeli egészséges, mert beinditja az epeműködsét és jó hatással van az emésztésre.

 

Hozzávalók (2 személyre)

4 főtt tojás

3 ek hagyma kockázva

1 ek mustár

1 dl tejföl

Só, bors

(kiegészító: szárzeller)


 


Amíg a tojások főttek, addig felkockáztam egy kis póréhagymát és egy kis zellerszárat. A zeller nem az alaprecept rész, csak feljavítottam vele a krémet. A tojásokat megpucoltam és tojásvágóval felvágtam először keresztben, utána hosszában, így nem kellett többet bajlódni a kockázással.

Egy tálban összekevertem a tojást, hagymát, zellert a tejföllel és mustárral , sóval, borssal ízesítettem.

Diós fekete kenyérre kenve isteni volt!

 

 

 

 

 

 

 

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr161734659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása