Bármennyire is szeretnénk, nem mindig lehet szénhidrátokban és zsírokban gazdag ételeket fogyasztani, időnként be kell iktatni egy - egy kímélőbb étrendet.
Diétás heteim alatt az előírt unalmas "csirke- rizs" helyett igyekszem változatosan, ízletesen , de kalóriaszegényebben és egészségesen összeállítani az étrendemet.
Egyik barátom hívta föl a figyelmemet, hogy több diétás receptet szeretne nálam olvasni. Ezért megfogadtam a tanácsát és szakértő szerzőtársak segítségével szeretnék majd indítani egy fitnesz diétás rovatot , de addig is összeállítottam az eddigi receptjeimből egy nyári diétás menüt.
Nem ígérek semmi olyasmit, hogy 1 hét alatt x kg-t lehet fogyni , de biztosan finom , egészséges és kalóriaszegény étrend.
(a finom fogás nevére kattintva megjelenik a receptleirás)
 
1. NAP
Reggeli:
 
 
 
 
 
Ebéd:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uzsonna : natúr mandula
Vacsora:
 
 
 
 
 
 
2. NAP
Reggeli:
 
 
 
 
 
Ebéd:
 
 
 
 
 
 
Uzsonna:
 
 
 
 
 
 
 
Vacsora:
 
 
 
 
 
 
3. NAP
Reggeli:
 
 
 
 
 
 
 
 
Ebéd: 
 
 
 
 
 
Uzsonna:
 
 
 
 
 
 
 
 
Vacsora:
 
 
 
 
 
 
4. NAP
Reggeli:
 
 
 
 
 
Ebéd:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uzsonna:
 
 
 
 
Vacsora:
 Narancsos csirkesaláta (csak light majonézzel)
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr302997041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.