Nem véletlenül álltam neki Roti Jala sütésnek, tudtam, hogy valami távolkeleti ízű hússal szeretném megtölteni. Végül a maláj hálós palacsintába vietnámi marharagut töltöttem. Ez az igazi fúziós konyha!
Pláne, hogy a végén házi paradicsomlekvárt kínáltam mellé és török pisztáciával szórtam meg.
No remélem ezzel a nagy nemzetközi felsorolással nem ijesztettem meg senki, mert az összhatás nagyon finom lett.


 Hozzávalók:
0,5 kg darált marhahús
3 szál újhagyma
2 gerezd fokhagyma
1 kisebb cukkini
0,5 dl szójaszósz
2 ek osztriga szósz
1 kk szerecsendió
1 kk gyömbér
1 kk korriander mag
2 kk chilipaprika pehely
200 g mirelit vietnámi zöldség keverék (sárgarépa, bambusz, hüvelyes zöldborsó, zöldbab…)


Egy kis olajon megpirítjuk a darált marhahúst. Ha már teljesen kifehéredett, akkor hozzáadjuk a karikára vágott újhagymát, a felszeletelt fokhagymát. Később hozzáadjuk az apró kockára vágott cukkinit is.
Együtt pirítjuk , hozzáadjuk a szójaszószt, egy kis  osztriga szószt és a  fűszereket (szerecsendió, koriander, gyömbér, chili) . Lassú tűzön pároljuk, hogy megpuhuljon egy kicsit a marha hús és közben hozzáadjuk a mirelit vietnámi zöldségkeveréket is.
Ha elkészült, akkor többféleképpen tálalhatjuk. Például rizzsel , fokhagymás sült tésztával.
Én most Roti Jala (hálós palacsinta) tésztába tekertem, megszórtam egy kis pirított darált pisztáciával és korianderes paradicsomlekvárral tálaltam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr693074566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása