Új rovatot indítottam, "Olvasók főzték" címmel, ahol azokat a képeket és élményeket szeretném megosztani veletek, amit olvasóimtól kapok.
Nagyon jól esik ha látom, hogy mások is elkészítik a receptjeimet és jó viszont látni mások asztalán ugyanazt az ételt.
Kérem, hogyha otthon Ti is elkészítitek az itt olvasott recepteket, akkor gyorsan csináljatok róla egy fényképet és küldjétek el nekem a magnes.dora@gmail.com címre.
Sajnos nem találtam meg minden képet, amit eddig kaptam Tőletek, de mostantól gondosabban fogom őrizni és ha megengeditek akkor publikálom is.

Először Mónitól kaptam :
"A blogodat már hetente követem, a múlt hétvégén épp a spárgakrém levest és a valenciai paella-t csináltam róla (lásd. a képeken). Az új quiche receptek szintén fantasztikusak, bár a kettő közül még csak a kéksajtosat próbáltam ki. Szóval elég erős marketingkampányt indítottam a család és az ismerősök felé - így már mindenki ismeri Mágnes Dóra nevét. :)))"

 Zöldspárga krémleves, eredeti recept idekattintva elérhető

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Valenciai Paella,  recept idekattintva elérhető

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Évától kaptam az alábbi üzenetet és képet:

 

 

Mellékelek egy képet a zöldspárga krémlevesről, melyet elkészítettem a receptje alapján, és igazán Istenire sikerült!

Üdvözlettel:
L. Éva
 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr952923750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása