Adott volt a mai napra friss házi tésztából készült tagliatelle.
Valami finom feltéttel szerettem volna elkészíteni. Csak nem tudtam eldönteni, hogy a rákos ricottás -at válasszam , vagy a sült paprikás fetásat.
Ezért készítettem mára egy saját változatot rákkal (Tipp: azaz rákhús helyett Surimit használtam mert az volt otthon), ricotta túróval és sült kápia paprikával.

Hozzávalók a tészta feltéthez:
1 szál újhagyma
4 db piros húsú kápia paprika
250 g ricotta túró
1 gerezd fokhagyma
100 g garnéla rák vagy surimi (rákhús imitáció)
Sóval, borssal, petrezselyem
Kapor


A kápia paprikákat egy telfon serpenyőben betesszük 180 C fokos sütőbe 40 percre. Félidőben kicsit megforgathatjuk a paprikákat. Akkor vesszük ki, ha már feketedik a héjuk. Kicsit letakarjuk majd, lehúzzuk a bőrét , kicsumázzuk és apró kockákra vágjuk.
(Paprika sütéséről bővebben itt)
Serpenyőben oliva olajon üvegesre pároljuk a karikára vágott újhagymát, és egy kicsi fokhagymát. Rádobjuk a rákokat, majd a sült paprikát is. Majd hozzáadva a ricotta túrót átforraljuk.
Sóval , borssal , petrezselyemmel ízesítjük. (Tipp: én még megszórtam egy kis kaporral is)
Tálalás előtt még meglocsoltam egy kis fűszeres oliva olajjal a szószt , hogy fényesebb és selymesebb legyen.


 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1002393782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása