Apukám tudja, hogy imádom a vargányagombát, ezért hozott Kőszeg környékéről nekem egy nagy kosárral. Kisebb adagokban bezacskóztam és lefagyasztottam. Elterveztem, hogy majd csinálok belőle tésztát, levest, salátát meg mindent ami csak eszembe jut.
Volt itthon finom házi készítésű aszalt paradicsom is, ezért az első adag gombát tésztával készítettem el. 
 
Hozzávalók:
40 dkg spagetti tészta
50 dkg vargánya gomba
1 marék aszalt paradicsom
1 fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
4 ek. mascarpone vagy tejszínes krémsajt
1 db chili paprika
 
A tésztát feltesszük főzni, közben felkockázzuk a hagymát és egy serpenyőben kevés olajon megpirítjuk. Hozzáadjuk a szeletelt aszalt paradicsomot, majd a szeletelt vargányát is.
Utána dobjuk rá a zúzott fokhagymát, sózzuk majd borsozzuk.
10 perc alatt megpirul a gomba és addigra már biztosan kész a tészta is.
Ezután ráteszünk pár kanál mascarponét, összekeverjük és tálaljuk is.
A tetejét megszórjuk petrezselyemmel és chilipaprika karikákkal. 
2008-as Teleki Rosét borral isteni finom volt!

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr592235517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása