Rendeztem a file-okat  a számítógépemen és megtaláltam ezt a receptet, amit kb. 5 évvel ezelőtt csináltam meg. Tavaszi tekercset otthon készíteni nem is nagy ördöngősség. Mondjuk meggyült egy kicsit a bajom, hogy hogyan rögzitsem a felgöngyölt tekercseket, de újhagyma szárával megoldottam. Kipróbáltam hogy most is ugyanolyan finom lesz-e az eredménye. Isteni lett!

Töltelék
20-30 dkg darált hús (pulykából csinálom)
3 szál újhagyma (vagy fél szár póréhagyma
3 gerezd fokhagyma
40 dkg édes káposzta laskára vágva
2 szál sárgarépa nagylukú reszelőn lereszelve
Kis gyömbér lereszelve (ha nincs akkor jó a porított is)
3 ek. Szójaszósz

1 chilipaprika (erősre érzékenyek elhagyhatják)
Kínai ötfűszer keverék (saját izlés szerint helyettesíthető)

Tésztához
30dkg liszt, 500 ml víz, só
Nem kell állni hagyni, kevés olajon teflon serpenyőben egyből lehet sütni a palacsintákat. Akkor lehet jól feltekerni ha még meleg.

Csípős édes szósz
2 ek. Édes -chilis kínai szósz
2 ek. Méz
2 ek szója szósz.
A hozzávalókat összemelegítettem és kis tálkában tálaltam

Kevés olajon , erős tűzön ( én teflon Wok-ot használtam) megpirítom a darált húst. Ha már elfőtt alóla a leve, akkor rádobálom a hagymát, fokhagymát és kis piritás után egyszerre adom hozzá a többi zöldséget. Ha félig megpuhult a zöldség, akkor ráöntöm a szójaszószt a kínai fűszerkeveréket és a chilit, szükség szerint utánasózok.
Ha kész a ragu a palacsintákba töltöm a végét visszahajtom, mint a töltött káposztának.
Forró olajban aranysárgára kell sütni a kis töltött tekercseket. Csípős-édes szószt kínáltam hozzá.

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr121966479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.05.03. 14:44:49

ez nagyon profi lett! Jók a képek, tuti lett a poszt, jó a többi is :-)
süti beállítások módosítása