Vendégeket vártunk és nagy tál kiadós egytálételt szerettem volna készíteni. A Chilis bab jónak tűnt, azonban férjemnek egy kikötése volt, hogy nem akarta a darált hús változatot enni.
Kitaláltuk, hogy akkor apró kockára vágott marhahúsból fogjuk elkészíteni. A boltban találtunk még mellé szép nyuszi husit, ezért megszületett a döntés, hogy vegyes húsból készítjük el.
A hozzávalók beszerzéséhez sok konzervre volt szükség: bab, kukorica, paradicsom.
A hús megpirítása után, csak bele kell dobálni a hozzávalókat és egyszerűen, gyorsan elkészíthető.

Hozzávalók 8 személyre:
60 dkg marha színhús
60 dkg nyúlhús apróra vágva
2 fej lilahagyma
4 gerezd fokhagyma
2 doboz olasz paradicsom konzerv (paradicsomdarabokkal)
3 doboz babkonzerv (nagy szemű fehérbab, paradicsomos fehérbab és egy barna kidney bab konzerv)
2 szál chili paprika
1 doboz Bonduelle kukorica konzerv
1 cs. Mexikói chilis bab fűszerkeverék

Felkockáztam a marhahúst a nyúlhúst és karikára vágtam a lilahagymát. Egy serpenyőben zsiradékot hevítettem és megpároltam benne a hagymát és a fokhagymát. Hozzáadtam először a marhahúst, majd amikor megpörkölődött , akkor a nyúlhúst is. Sóval, borssal és chilivel ízesítettem és kis vízzel pároltam tovább. Hogy ki mennyire csípősre készíti az ízlés dolga.
Amikor félig megpuhult a húsféle, akkor ráöntöttem a paradicsompürét és belekevertem a mexikói Chilisbab fűszerkveréket (Tipp: persze nem fontos fűszerkeveréket használni lehet helyette: chili, babér, koriander, római köményt is). Hozzáadtam a lecsepegtetett különféle babkonzerveket. Nekem a nagy szemű fehér bab ízlett a legjobban. A legvégén tettem bele a kukoricát.
Összeforraltam , majd melegen tálaltam Kukoricás Tortilla lepényekkel.
Mindenkinek nagyon ízlett ez a vegyes húsos összeállítás. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr661910529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása