Aki szereti a sós palacsinta féléket, vagy tócsnikat, annak ez is ízleni fog.
Vacsorának vagy sült húsok mellé köretnek villámgyorsan összedobható lepényke. Gyermekeim magában imádják.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hozzávalók:
1 doboz kukoricakonzerv lecsöpögtetve
15 dkg liszt
1 tojás
1/2 csomag sütőpor (1 evőkanál)
1,5 dl tej
só, bors
olaj a sütéshez
 
Lisztbe belekevertem a sütőport, beletörtem egy tojást és összekevertem a tejjel, hogy olyan sűrűbb palacsinta állaga legyen. Sóval borssal ízesítettem. Ezután kevertem hozzá a kukoricát.
(Tipp: ízesítésnek tehetünk bele petrezselymet, snidlinget vagy akár csípős paprikát is. Én egy csipet sáfránnyal bolondítottam meg, mert legutóbbi utazásom alkalmával sikerült beszereznem egy jelképes mennyiséget belőle)
Teflon serpenyőben kevés olajat melegítettem és egy nagykanállal belemertem egyszerre néhány kupac kukoricás masszát. Lassú tűzön aranybarnára sütöttem és vigyáztam, hogy ne égjen meg a külseje.
 

Print

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr441894038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása