Néha előfordul, hogy a hús krumplival együttes mellé nem savanyúságot kívánok hanem valami egzotikus szószt.

Nemrég csirkefasírt mellé készítettem az alábbi szilvaszószt.

 

Hozzávalók:

2dl szilvalekvár

1dl tejszín

1 ek liszt

Csillagánizs

Kardamon

Szegfűszeg

 

Kis lábosba tettem a házi szilvalekváromat és elkezdtem forralni. Hozzáadtam a keleti fűszereket, a csillagánizst, kardamont és szegfűszeget, majd a végén liszttel elhabart tejszínnel sűrítettem. Húsokhoz ízletes köret és kiegészítő lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkaja.blog.hu/api/trackback/id/tr811735071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása